No 2024. gada 22. janvāra līdz 21. martam startē Baltijas vērienīgākais konkurss komunikācijas profesionāļiem “Mi:t&Links 2024”, kurā šogad ir arī jauna kategorija “Vides, sociālās un korporatīvās pārvaldības komunikācija”, tā izceļot jaunu un aktuālu jomu uzņēmumu darbībā, informēja Latvijas Komunikācijas asociācijas (LaKA) prezidente, “Public ID” valdes locekle Antra Bork-Ržečicka.
Pēc LaKA prezidentes paustā, līdztekus sacensībai par balvām, konkurss ir iespēja mācīties no labākajiem, tā ik gadu paaugstinot kopējo nozares profesionālo standartu. Tāpat viens no konkursa uzdevumiem ir izcelt to, kas ir aktuāls sabiedrībā, uzņēmējdarbībā, valsts pārvaldē un tā joprojām, jo šīs pārmaiņas ietekmē arī komunikācijas nozari un profesionāļus.
Latvijas Komunikācijas asociācijas organizētais Baltijas mēroga komunikācijas profesionāļu konkurss norisinās jau teju 20 gadu, tajā ik gadu labākie no labākajiem cīnās par žūrijas augstāko novērtējumu un Gada aģentūras titulu savā valstī un Baltijā.
Konkursā darbus aicināti iesniegt gan uzņēmumi, gan aģentūras, gan valsts iestādes un nevalstiskā sektora organizācijas, kā arī individuālie speciālisti no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas un citām Eiropas valstīm.
Pašlaik ir atvērts “ Regular” periods, kas ir spēkā no 7. februāra plkst. 16.00 līdz 7. marta plkst. 15.59. Savukārt no 7. marta plkst. 16.00 līdz 21. marta plkst. 16.00 – vēlais darbu iesniegšanas periods.
“Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2024” laureāti tiks paziņoti un apbalvoti svinīgajā pasākumā klātienē, kas notiks 2024. gadā 19. aprīlī.
Visām konkursam pieteiktajām kampaņām ir jābūt īstenotām līdz 2023. gada 31. decembrim. Kategorijās “Issue and Crisis” un “Storytelling” tiek pieņemtas kampaņas, kas īstenotas laikā no 2019. gada 1. janvāra līdz 2023. gada 31. decembrim, ja tās nav tikušas iesniegtas iepriekš.
Plašāka informācija par konkursu, noteikumiem un cenām ir pieejama tīmekļa vietnē www.miitandlinks.com.
Comments