Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP), kas apvieno vairāk nekā 100 komunikācijas nozares profesionāļu un akadēmiķu, sagaidot 21. gadu kopš dibināšanas, izveidojusi jaunu zīmola vizuālo identitāti un logotipu. Sabiedrisko attiecību nozares profesionāļu asociācijas zīmola noformējums ietver jaunākās tendences – tas ir ģeometrisks, moderns, bet reizē ar personību. LASAP krāsu paleti veido kontrastējoši toņi, logo ir spēcīgs un konkrēts, bet reizē arī saglabā elegantu un minimālu sajūtu.
Jaunais LASAP logotips iemieso to, kas svarīgs un ir simbolisks sabiedrisko attiecību profesionāļu asociācijai — piesātinātās krāsas palīdz pievērst uzmanību un būt pamanāmam, tajā pašā laikā tas ir elastīgs gadījumos, kad nepieciešams maigāks tonis, var izmantot gaiši oranžo krāsu. Jaunās LASAP vizuālās identitātes autors ir grafiskais dizainers Mārtiņš Locs.
“Mūsu organizācijas logo ir kalpojis mums vairāk kā 20 gadus, tādēļ mirklī, kad sagaidām 21 gada jubileju un reizē iedvesmojoties no sabiedrisko nozares transformācijas pēdējos gados, izlēmām par labu LASAP vizuālās identitātes maiņai. Mēs apzināmies, ka lielākajai nozares profesionāļu organizācijai ir būtiski iet līdzi laikam un savā zīmolā ietvert organizācijas vērtības, tādēļ rebrendings šajā gadījumā ir likumsakarīgs solis,” stāsta LASAP valdes priekšsēdētāja Kristīne Tjarve.
Ieviešot jauno vizuālo identitāti, bija svarīgi attēlot organizācijas profesionalitāti, izaugsmi un attēlot to askētiski. Pamatelements ir trijstūris, kas parādās arī logo, un ģeometriskas figūras. Šāda izvēle ir izdarīta, jo sabiedrisko attiecību nozarē, kur ikdiena ir cieši saistīta ar komunikāciju ar dažādām mērķauditorijām un ietekmes pusēm, ir jābūt skaidri definētiem viedokļiem ar mērķi virzīt komunikāciju vēlamajā virzienā. Augstāk minētie elementi atspoguļo konkrētību un virzību.
“LASAP šo gadu gaitā ir pierādījusi sevi ne tikai kā stabila biedru organizācija, kas nodrošina nozares profesionāļu tīklošanos un izglītošanu, sadarbību ar augstskolām, rūpes par nozares attīstību, reizē arī mūsdienīgu sabiedrisku organizāciju, kuras biedri ir atvērti nepārtrauktai attīstībai un inovācijām,” turpina K. Tjarve.
LASAP darbojas vairāk kā 20 gadus, veidojot sabiedrisko attiecību nozares reputāciju, kā arī sniedzot tīklošanās iespējas nozares kolēģiem. Asociācija nodrošina zināšanu pārnesi sabiedrisko attiecību profesionāļu vidū, organizējot pieredzes apmaiņas, kompetenču pilnveidošanas pasākumus un līdzdarbojoties nozares pasākumu organizēšanā. Viens no LASAP darbības pamatuzdevumiem ir stiprināt nozares kvalitātes un ētikas standartus, kā arī pārstāvēt sabiedrisko attiecību profesionāļu intereses.
LASAP sadarbojas arī ar Latvijas augstskolām, kurās sagatavo topošos nozares profesionāļus, gan vadot vieslekcijas studentiem, piedaloties valsts pārbaudījumu darbu komisijās, vadot diplomdarbus, sniedzot ieteikumus par studiju programmu uzlabojumiem. Asociācijas pārstāvji kopā ar citiem nozares profesionāļiem izstrādājuši arī sabiedrisko attiecību nozares profesiju standartus no koledžas līdz maģistra studiju programmām. 2020. gadā LASAP īstenoja Mentoringa programmu, pusgada garumā veidojot sadarbību starp topošajiem, jaunajiem profesionāļiem un pieredzējušiem nozares pārstāvjiem.
LASAP ir iespējams pievienoties ikvienam nozares profesionālim, kurš guvis vismaz divu gadu pieredzi šajā profesijā, kā arī saņēmis divu LASAP biedru rekomendāciju.
Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem ir neatkarīga profesionāļu apvienība, kas šobrīd apvieno vairāk kā 100 profesionāļus un akadēmiķus. Asociācija darbojas no 2001. gada 9. maija.
Informāciju sagatavoja:
Viktorija Buraka,
LASAP valdes locekle
Comments