2016. gada 13. maijā Rīgā jau otro reizi norisināsies starptautiska reputācijas vadības konference par komunikācijas izaicinājumiem digitālajā laikmetā “ReputationTime” (“Reputācijas laiks”). Tajā pulcēsies vairāk nekā 400 biznesa līderi, komunikācijas un mārketinga vadītāji, sabiedriskās domas veidotāji, mediju profesionāļi un studenti no visas Eiropas.
ReputationWar konferencei jauns zīmols – ReputationTime
Starptautiskais konferenču cikls, kas aizsākās 2013. gadā Parīzē un sākotnēji bija pazīstams ar nosaukumu “ReputationWar”, turpmāk sauksies “ReputationTime”. “ReputationTime” idejas autors un organizators Kristofs Žinistī (Christophe Ginisty) ir Francijā plaši atzīts komunikācijas profesionālis, bijušais Starptautiskās Sabiedrisko Attiecību asociācijas (International Public Relations Association) prezidents: “Pamatojoties uz saņemtajām atsauksmēm, secinājām, ka ir nepieciešama konferences zīmola maiņa, lai veiksmīgāk tiktu uztverts konferences galvenais vēstījums – reputācijas vadības process ir pozitīvu iespēju un izaicinājumu pilns, kura attīstības priekšnosacījums ir ne tikai riski. Jaunā identitāte un zīmols “ReputationTime” ir pareizais koncepts šo uzskatu īstenošanai.” Konferencei ir izstrādāta jauna vizuālā identitāte, kuras autori un vieni no konferences partneriem ir komunikācijas uzņēmums “OZOLS IR”.
Divās dienās vairāk kā 10 pasaules klases ekspertu lekcijas un meistarklases
Konferences apmeklētāji varēs noklausīties vismaz desmit pasaules klases ekspertu uzstāšanos, kā arī piedalīties reputācijas vadības meistarklasēs un citos saistītos interaktīvos pasākumos.
Konferences organizatore un Ziemeļvalstu Reputācijas institūta vadītāja Dagnija Lejiņa: “Viens no labas reputācijas virzītājspēkiem ir spēja uzņemties līdera lomu – iedvesmot un virzīt pozitīvas pārmaiņas lielāku mērķu vārdā vietējā kopienā, pilsētā, valstī, biznesa vidē vai globālajā arēnā. Vēlamies iedvesmot un ļaut labāk izprast, ko nozīmē būt efektīvam līderim šodienas pasaulē, iegūsiet praktiskus padomus, kā “kļūt par līderi ar mērķi”, iemantojot apkārtējo uzticību. Tikai uzticami līderi ar labu reputāciju ir tie, kuri piesaista sev sekotājus nozīmīgu pārmaiņu veikšanai kopā.”
Biļetes uz “ReputationTime” jau pieejamas pārdošanā konferences mājas lapā www.reputationtime.lv.
Par konferenci
Pirmā starptautiskā reputācijas vadības konference “ReputationWar” Rīgā 2015. gada 8. maijā piesaistīja lielu interesi. To apmeklēja vairāk nekā 200 interesenti, savukārt konferences tiešraidei sekoja vairāk kā 4000 skatītāju. Konferencē ar savām zināšanām dalījās 10 starptautiski atzīti eksperti, tai skaitā Davosas Komunikācijas foruma priekšsēdētājs Džianni Katalfamo (Gianni Catalfamo), vadības un finanšu eksperts Nils Melngailis, žurnāla GQ Krievija bijušais galvenais redaktors un šobrīd ietekmīgā “Snob” mediju projekta galvenais redaktors Nikolajs Uskovs (Nikolay Uskov) un daudzi citi. Konferences video ieraksti angļu valodā pieejami lietotnē LMT Straume, ir pieejamas arī fotogrāfijas.
Konferenci sadarbībā ar reputācijas vadības kompāniju “Lejiņa & Šleiers” organizē Ziemeļeiropas Reputācijas institūts (Nordic Reputation Institute) – nevalstiska organizācija, kas dibināta ar mērķi radīt platformu diskusijām par reputācijas nozīmi un izpēti.
Papildu informācija: Ieva Keviešena “ReputationTime” projekta vadītāja Mob.tālr.: +371 26100083 E-pasts: ieva@lejinasleiers.lv
Comentarios