2024.gada 12. decembrī Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļu (LASAP) biedriem bija iespēja viesoties pie nozares kolēģes Lauras Bagātās, iepazīstot Orkla cepumu ražotni “Orkla Biscuit Production” Ādažos. Šī bija kārtējā LASAP Labās prakses pēcpusdiena, kas ļāva ne tikai ielūkoties ražošanas procesā, bet arī smelties iedvesmu un pieredzi no "Orkla Latvija" komunikācijas stratēģijas.
“Orkla Biscuit Production” – modernākā cepumu ražotne Baltijas valstīs un Ziemeļeiropā, atklāta tikai 2023. gada septembrī. Tā ir lielākā šāda tipa specializētā cepumu un vafeļu ražotne un lielākā jaunuzceltā “Orkla” ražotne ar mērķi ražot produkciju kā vietējam Latvijas, tā visas Ziemeļeiropas tirgiem.
Ekskursija – no mīklas līdz cepumam
Orkla cepumu ražotne Ādažos ir vieta, kur top ne tikai mums tik pazīstamie un mīļie Selgas cepumi, bet arī plašs produktu klāsts Orkla zīmoliem visā Skandināvijā. Ekskursija procesu uzlabojumu vadītāja Kaspara Poiša vadībā LASAP biedriem piedāvāja unikālu iespēju vērot visu procesu – sākot no mīklas sajaukšanas līdz gatavam un rūpīgi iepakotam cepumam, kas nonāk veikalu plauktos daudzās Eiropas valstīs.
"Apbrīnojami, ka nepieciešama nepilna stunda no mīklas līdz gatavam cepumam iepakojumā," komentēja viena no pasākuma dalībniecēm, uzsverot gan ražošanas procesa sarežģītību, gan neticamo efektivitāti, kā tiek organizēts viss process.
LASAP kolēģi bija patīkami pārsteigti par "Orkla" iekšējās sistēmas sakārtotību – no drošības un kvalitātes prasību ievērošanas līdz darba organizācijai, kas veicina kvalitatīvu un drošu pārtikas produktu ražošanas procesu..
Ieskats komunikācijas stratēģijā
Pēc ekskursijas LASAP biedriem bija iespēja uzklausīt LASAP kolēģes, "Orkla Latvija" komunikācijas vadītājas Lauras Bagātās stāstu par komunikāciju kā vienu no uzņēmuma attīstības pīlāriem. Laura dalījās ar ieskatiem, kā Orkla veido savus stratēģiskās komunikācijas virzienus, strādājot gan ar iekšējām, gan ārējām auditorijām.
"Pie tik skrupulozas darba organizēšanas un sarežģītu procesu veiksmīgas pārvaldības – šis stāsts ir stāstāms no dažnedažādiem skata punktiem," pēc sarunas atzina kāda no pasākuma apmeklētājām, uzsverot Orkla stāstu bagātību un daudzveidību.
Inovatīva pieeja kvalitātei un ilgtspējai
Ekskursijas dalībniekiem bija iespēja uzzināt arī vairāk par Orkla pieeju kvalitātes un ilgtspējas jautājumiem. Uzņēmums konsekventi izvēlas maksimālas kvalitātes ceļu un risina ilgtspējas izaicinājumus, piemēram, pārstrādājot neizdevušos produkciju, lai samazinātu resursu izšķērdēšanu.
"Orkla ne tikai piedāvā augstākās kvalitātes produktus, bet arī veido savu tēlu ar atbildīgu un ilgtspējīgu attieksmi," dalījās LASAP kolēģi.
Iedvesma profesionāļiem
LASAP kolēģi pēc viesošanās Orkla cepumu ražotnē novērtēja iespēju ielūkoties kompleksā ražošanas sistēmā un izprast, kā mērķtiecīga un pārdomāta korporatīvā komunikācija palīdz koordinēt un popularizēt šo iespaidīgo procesu.
"Kārtējo reizi šis ir apliecinājums, ka, ja cilvēki ir pareizās vietās un ar pareizām zināšanām, labi rezultāti neizpaliks," rezumēja viena no LASAP kolēģēm.
Paldies Orkla Latvija komandai par uzņemšanu, izrādīšanu un atbildēšanu un neskaitāmiem jautājumiem gan par ražošanas procesu, gan arī par komunikācijas organizēšanu!
Šī Labās prakses pēcpusdiena bija spilgts piemērs tam, kā kvalitāte, organizētība un spēcīga komunikācijas stratēģija var radīt gan izcilus produktus, gan stāstus, kas iedvesmo. Paldies Orkla Latvija komandai par sirsnīgo uzņemšanu un iespēju ielūkoties aizkulisēs!
Comments