2024.gada 16. decembrī Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļu (LASAP) biedriem bija unikāla iespēja viesoties uzņēmumā Omniva pie nozares kolēģes Madaras Aldiņas un gūt ieskatu, kā šis loģistikas un sūtījumu piegādes pakalpojumu sniedzējs nodrošina savu ikdienas darbu un veido korporatīvo un klientu komunikāciju.
Omniva Grupa, vadošais loģistikas un sūtījumu piegādes pakalpojumu sniedzējs Baltijā, Latvijā darbojas jau vienpadsmit gadus - pirmais pakomāts atklāts 2013. gada pavasarī. Vienpadsmit darbības gadu laikā uzņēmums klientiem Latvijā piegādājis vairāk nekā 36 miljonus sūtījumu un regulāro sūtījumu saņēmēju skaits šobrīd pārsniedz 500 000 mājsaimniecību.
LASAP biedriem bija iespēja ne tikai uzzināt par Omniva darba ikdienas loģistikas un komunikācijas pusēm, bet arī novērtēt, cik daudz darba un zināšanu tiek ieguldīts, lai nodrošinātu nevainojamu klientu servisu un efektīvu procesu pārvaldību.
Pirmais ieskats – nozares līdera komunikācijas stratēģija
Vakars sākās ar Omniva komunikācijas nodaļas pārstāvju prezentāciju, kas sniedza pārskatu par uzņēmuma ikdienas darbu un komunikācijas izaicinājumiem. LASAP kolēģi uzzināja, ka cilvēciskais faktors ir viena no būtiskākajām šī uzņēmuma sastāvdaļām – gan noliktavās, gan piegādes procesā, gan klientu servisā. Tāpēc komunikatoram šādā uzņēmumā ir jābūt ne tikai stratēģiski domājošam, bet arī prasmīgam krīžu vadībā.
Kā uzsvēra viena no pasākuma apmeklētājām: "Komunikatoram jāpieliek visas pūles, lai uzņēmums no ārpuses izskatītos nevainojami pat situācijās, kad iekšienē norisinās pārmaiņas." LASAP LPP dalībnieki kopā ar Omniva kolēģiem diskutēja par pieejām, kā veiksmīgi iesaistīt darbiniekus, kuriem ir tiešā saikne ar klientiem, un uzturēt efektīvu komunikāciju dažādos organizācijas līmeņos. Tā bija iespēja saprast, cik svarīga ir darbinieku motivācija un atbalsts, lai sasniegtu izcilus rezultātus.
Diskutējām arī par ilgtspējas jautājumiem, kuri ir Omniva ikdiena, saprotot, kas ir uzņēmuma fokuss, ja tos analizē ar ANO ilgtspējīgas attīstības mērķiem.
Ziemassvētku rūķu valstība – praktisks ieskats noliktavā
Omniva noliktava ir kā Ziemassvētku rūķu valstība, kurā katrai paciņai ir savs stāsts un galamērķis. LASAP LPP dalībniekiem bija iespēja redzēt, kā paciņas tiek šķirotas, sakārtotas un ievietotas piegādes automašīnās, lai nonāktu pie saviem saņēmējiem. Šis process prasa ne tikai precizitāti un organizētību, bet arī spēju ātri pielāgoties jebkuriem neparedzētiem apstākļiem.
Dalībnieki ar sajūsmu atzina, ka:"Ielūkoties Omnivas darba ikdienas aizkulisēs bija aizraujoši, vērtīgi un iedvesmojoši. Aiz katras uzvaras stāv milzīgs darbs un zināšanas."
Mācības un iedvesma nākotnei
LASAP biedru viesošanās Omnivā un kolēģu darba iepazīšana vēlreiz apliecināja, ka komunikācija ir neatņemama uzņēmuma panākumu sastāvdaļa, īpaši sarežģītos apstākļos vai pārmaiņu vadības procesā. LASAP biedri uzsvēra, cik vērtīgi bija dzirdēt patiesus un atklātus stāstus no nozares profesionāļiem.
"Lai būtu izcils un mīlēts, nepieciešams nemitīgi augt un attīstīties. Paldies Omniva komandai par iedvesmu un dalīšanos pieredzē," rezumēja kāds no biedriem.
Sirsnīgs paldies Omniva komunikācijas departamenta kolēģiem Madarai Aldiņai un Jānim Andžānam par iespēju iepazīt ne tikai uzņēmuma loģistikas darbību, bet arī par dalīšanos ar pieredzi un stāstiem, kas atklāj organizācijas vērtības un ikdienas darba nianses!
LASAP pasākumi vienmēr ir bagātināti ar vērtīgām zināšanām, un šī vizīte nebija izņēmums. Mēs jau ar nepacietību gaidām nākamos pasākumus, kas vienmēr iedvesmo un veicina nozares profesionāļu izaugsmi.
コメント