14. septembrī Rīgā, Swedbank galvenajā ēkā Ķīpsalā jau ceturto reizi notiks starptautiskā zīmolvedības konference Baltic Brand Conference, kas vienkopus pulcēs starptautiski atzītus ekspertus, tostarp Uwe Melichar (Factor, DE) un Rupert Millington (Courious Industry, UK). Šogad uzsvars ir likts uz Vācijas tirgus apgūšanu, eksportējot Baltijas zīmolus un produktus. Ar pieredzi dalīsies arī zināmi pašmāju zīmoli, piemēram, Laima, Lido u.c.
Konferences trīs sadaļas ir veltītas katra savai tēmai: iedvesmojošās teorijas sadaļa, tirgus specifikas sadaļa un reālās pieredzes sadaļa. Tajās varēsiet uzzināt:
kā iepazīt potenciālos klientus un patērētājus,
kā sagatavot zīmolu eksportam un izmantot tā priekšrocības,
kādas ir Vācijas mediju īpatnības,
kā izvēlēties digitālo stratēģiju,
intelektuālā īpašuma likumdošanas specifika,
līdzšinējās Vācijas-Baltijas tirgus attiecības,
eksporta pieredze, ienākot Vācijas tirgū,
Vācijai specifiski reklāmas un mārketinga izaicinājumi.
Konferences iniciatori ir Hamburgas dizaina aģentūra Factor Design, vācu advokātu birojs Bnt un viena no vadošajām Latvijas dizaina un identitātes aģentūrām Brand Box. Konferenci tradicionāli atbalsta Vācijas-Baltijas tirdzniecības kamera AHK un šogad arī Latvijas Reklāmas Asociācija (LRA), Latvijas Asociācija Sabiedrisko Attiecību Profesionāļiem (LASAP), Latvijas Iepakojuma Asociācija un AS Swedbank.
LASAP biedriem ir pieejama 20 % atlaide dalības maksai. Sīkāka informācija un pieteikšanās: http://www.balticbrandconference.com/
Comments