Aicinām apmeklēt Politiskā mārketinga forumu

No 2. līdz 5. augustam notiks Politiskā mārketinga forums, kuru organizē Biznesa augstskolas Turība Komunikācijas fakultāte un Latvijas Pašvaldību savienība ar Frīdriha Eberta fonda atbalstu.

Politiskā mārketinga forums ir bezmaksas, pateicoties Frīdriha Eberta fonda un Biznesa augstskolas Turība atbalstam. Foruma darba valoda ir angļu.

2., 3. un 5. augustā Politiskā mārketinga forums notiks Biznesa augstskolā Turība Rīgā, Graudu ielā 68, Centrālā korpusa 321. auditorijā, bet 4. augustā Politiskā mārketinga forums notiks Līgatnē Slepenajā padomju bunkurā un rehabilitācijas centrā.

 

Forumā uzstāsies Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Kaspars Gerhards, Eiropas Parlamenta deputāts Artis Pabriks, Latvijas Pašvaldību savienības priekšsēdis Andris Jaunsleinis, Latvijas Saeimas Sabiedrisko attiecību biroja vadītājs Juris Vīgulis.

Forumā ar aktuāliem pētījumiem uzstāsies zinātnieki no visas pasaules, kuri pārstāvēs tādas valstis, kā ASV, Krievija, Vācija, Lietuva, Turcija, Ēģipte, Bulgārija, Tadžikistāna, Rumānija, Zviedrija, Latvija, Indija, Gruzija, Polija.

Foruma nozīmīgākais viesis ir profesors Brūss Ņūmens (Bruce Newman) no ASV, kurš uzstāsies ar pētījumu par Trampa stratēģiju politikā un tās ietekmi uz notikumiem ASV un  pasaulē.

Forumā tiks apspriestas tādas tēmas kā Trampa fenomens un iespējamā turpmākā rīcība, mediju izmantošana vēlēšanu kampaņās, politisko skandālu ietekme uz vēlēšanu rezultātiem, vai „Brexit” bija unikāls gadījums un neatkārtosies, ko likt pretī Krievijas propagandai, kāpēc postpadomju telpā nesekmējas politiskā dialoga veidošana, kādi ir jaunākie mārketinga instrumenti vēlēšanu cīņā, kā pārvarēt starpkultūru komunikācijas barjeras un sadzīvot ar migrāciju.

Laipni lūgts ikviens interesents par politiku, komunikāciju, sabiedrības vadību. Pieteikšanās: kristine.tarvida.pmf@gmail.com

The following two tabs change content below.
Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP) ir neatkarīga profesionāļu apvienība, kas veido sabiedrisko attiecību nozares reputāciju, nodrošina zināšanu pārnesi sabiedrisko attiecību profesionāļu vidū, veicina biedriskumu, kā arī uzstāda nozares kvalitātes un ētikas standartus. Asociācija darbojas no 2001.gada 9.maija un šobrīd apvieno vairāk kā 100 nozares profesionāļus un akadēmiķus.